Kalasande tröttar ut en

Ja, iallafall om det är fem treåringar och en femåring, tjejer allihop, som håller låda. Vart får dom all energi ifrån kom jag på mig själv med att fundera, innan jag såg att skålen med maränger var, i princip, slut.
Sockerchock kallas det nog.
Men jag tror dom hade rackarns roligt allihop, och jag med.
Så nu ska jag nog sätta mig med min bok och läsa en stund, sen ska jag ta och skicka i mina nya mordkommisions avsnitt i datorn och somna in framför de. Imorgon ska jag ju få lära mig en massa nya saker, såhär sista veckan på jobbet. Få se vad man ska ta sig till efter det. Dom få timmarna jag har hos världens bästa H räcker inte så långt tyvärr. Men men, allt ordnar sig, och den som lever får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0