Hundvakt!

Ja, som ni trogna läsare säkert har märkt är inte jag klassens ljus alla dagar, tillexempel nu. Jag har lovat att vara hundvakt åt Dexter, brorsans okastrerade jack russel. Samtidigt som Lillemor löper, nämnde jag att det är lite att hålla reda på då?
Båda är sjukt sugna, och samtidigt är jag lite krasslig fortfarande, Rickard har jobbat natt och är trött, Frans kommer snart hem och är hungrig, och jag, jag är en duktig 50 tals fru och biter ihop och kämpar på. Sprängande huvudvärk och ingen ro i kroppen samtidigt. Så jag eldar, lagar mat, river tapeter och nu ser jag att jag MÅSTE tvätta glasögonen. Och börja stuva spenat, och morötter, och steka korv och koka potatis.
Kul Jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0