Förlåt mig, tusen gånger om-

Till Jul, ja till Jul, då ska jag ta tag i mig igen. Då ska jag fylla era liv med värdelösa små tokroliga anekdoter från mitt liv och massor av totalt onödigt vetande. Jag lovar.
Men just nu måste jag ta hand om mig själv, jag måste jobba framåt och ta allting dag för dag.
Imorgon ska jag tvätta, på Onsdag begravning, sen hoppas jag att jag blir kvar i Thn till torsdag. Sen hem, iväg på julbord i helgen och samtidigt vill jag hinna leva. Och njuta av att jag lever, just idag just nu.
Och se framåt, kunna ta allt med en nypa salt och veta att imorgon, då är en helt ny dag, en dag som ingen vet någonting om.
Det är planen, fram till julveckan blir det så. Sen, då ska ni få vara med igen, jag lovar.
Jag ska bara låta livet bara vara ett par dagar till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0