Hela gården full med snygga karlar!

Brorsan, Kimmen och Johan är här och åker cross, alla är sjukt besvikna att Rickard jobbar. Men han får vara med nästa vecka. Dom har mig som vätskedepå och parkering, sen ska vi spola av deras crossar med när dom kommer tillbaka. Dom är så jäkla fina dom grabbarna, hade Rickard också varit med hade jag nästan varit tvungen att lägga mig naken på gården och sola. Hahaha, skulle säkert bli väldigt uppskattat, särskilt av brorsan.
Kimmen och Johan har jag då varit ihop med ett par gånger i min ungdomsdagar, riktiga guldkillar båda två.
Dom är såna människor man är glad att dom finns, alla tre alltså.
Jag har Yogat mig en timme idag, shit vad det märks i ryggen, varför har jag inte gjort det här tidigare?
 Sen måste jag skryta upp mig med att berätta att jag redan efter 4 dagar kan göra en övning jag inte kunde första dagen, duktigklapp på mig! Så lite Yoga och lite mindre potioner så är nog Beach 2022 så långt borta, haha, 12 år borde jag kunna bli snygg på.
Jag har dessutom hunnit städa idag, gissa om jag känner mig duktig?
Jag applåderar mig själv och sätter mig vid tvn ett tag tills Grabbarna kommer tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0