Tumpebum

Med orsaken att jag skriver utan brillor så kommer jag stavat ovanligt mycket fel, kanske? Jag kan inte sova och längtar efter att få in nya bloggdesignen, då kommer jag bannemig i min själ att ta tag i bloggen! Imorrn ska jag ta tag i mig och göra mitt arbete som jag ska skicka in, grupparbete med mig själv, ibland blir man imponerad! Men teologi är sjukt rolligt att studera! Nej, nu ska jag se unga mödrar, tyvärr lägger inte rövhjärnorna på femman ut de jg verkligen vill se, de danska avsnitten, jag får stå ut med norrmän att somna till. Krama om maken och lyssna på Lillemors snark, det är livet på en rak jävla pinne de!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja jävlarns, den måste jag ju ta tag i också! Förlåt att du får vänta så mycket denna gång! skäms Håller på å pluggar järnet inför IG prövning just nu så. Men ska försöka göra klart den när jag har tid!

2009-09-16 @ 14:05:51
URL: http://trolltoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0