alltså

Alltså ibland blir jag riktigt förvånad över mig själv. Förvånad för att saker som är så självklara för vissa andra är helt omöjligt för mig att förstå. Jag ahr nog något syndrom egentligen. Lite autistisk måste jag nog vara. Exempel följer här: Jag förstår inte människor som kan äta med omaka bestick. Varför utsätter sig människor för spontana aktiviteter, och då snackar vi klassen "Oh en hundvalp, vi tar en till, vi har ju redan 12, den va ju såå söt" Jag måste även göra saker i "rätt" ordning, annars blir det fel. Och sist men absolut inte minst, hur kan man låta bli att gå och kissa det första man gör på morgonen? Ja, sånt här sitter en lätt autistisk Isa och funderar på en söndagnatt klockan 00.43. Och ja, jag gillar att tala om mig själv i tredje person-.

Kommentarer
Postat av: anje

ni är jättevälkomna hit o hälsa på, men helgerna gå så grymt fort så vi hinner knappt andas. :/ jag ska se till att vi är sysslolösa nån helg framöver så får ni pallra er hit tycker jag! :)



om du är autistisk så är jag det med. jag rent av AVSKYR att äta med omaka bestick, o jag måste gå o kissa direkt varje morgon (har lite problem med det nu när valpen måste ut först o främst). däremot är jag äckligt spontan av mej, så jag gör saker rent impulsivt, även om det är ett beslut som gäller i flera år efteråt! :)



nu ska jag kika vidare i din blogg!

kram kram!

2009-11-16 @ 17:36:39
URL: http://toxico.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, precis så där är jag också och jag vet nån som blir vansinnig på det :D

2009-11-29 @ 16:58:02
Postat av: Sofia

Hmmm, hade kanske varit bra om jag skrev dit mitt namn också :P

2009-11-29 @ 16:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0