Sådäraja.

Nu så är inbjudningskorten påväg mot ssab för utskrift, jag slänger ut ett till kort på klänningen för beskådan (läs beundran).
Jag ska flörta lite med svärmoster så att vi kan börja knåpa lite på den, sy dit rodorna, påta på lite pärlor och kolla om det ska bytas snöre.
Jag fick lite panik när det inte gick att öppna inbjudningskorten jag slitit mitt hår med. Idag var vi duktiga och köpte pynt till dom också, så det blir lite pimpat. Så Imorgon kväll kommer det pysslas för fulla muggar.
Nu Måste jag ta tag i städningen, imorgon blir det Värmland hela dagen och på onsdag förmiddag kommer Maria hit, och det kan inte se ut såhär då!
Något som jag är på rosa moln över är att vi har sålt motorcykeln, så vi sänkte vårat topplån med 40 000 idag ungefär, lite mer till och med. Dessutom ska vi köpa en cross, en ny motorcykel och dessutom är det pengar undansatta nu.
Det låter skrytit, och det är det också. Fasikens jäklar så skönt det känns!
Så, nu en sista koll på Fb och sen ipoden i och dammsugaren i näven. Jag har ju redan gjort toan, så det värsta är över.
Pepp Pepp Pepp!

Kommentarer
Postat av: Veronica

GUD VA FIN KLÄNNING, & jag är tok avendsjuk på ditt bröllop! vill också! :p tack för din kommentar stumpan! kul att se er idag.. hm, igår!:D

2009-05-13 @ 05:02:32
URL: http://sstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0