Allers förlag

Jag satt nyss och läste en av mina absoluta favorit bloggar, monas universum, jag orkar inte länka, för du kan garanterat goggla på de om du inte redan hittar dit. Och jag fick lite ålderspanik, inte sådär, "Åh tänk om jag var ung" för det vore bara b, jag är ung. Jag är banne mig i min absolut bästa år! Men jag beter mig som en pensionär!

Exempel 1. Ja självklart har jag Ica kort, självklart pensionssparar jag, och inte bara det, jag tycker att människor som inte har gjort det sen dom var 17 är lite konstiga faktiskt.

Exempel 2. Jag brukar åka och handla, ganska normalt tänker ni, men aldrig kläder om jag inte absolut behöver nåt. Istället köper jag blommor, blomlådor, böcker, plastbuttar med mera med mera. Och säger dessutom med en suck VARJE gång - Jag förstår inte att folk orkar in och ut ur provhytter!

Exempel 3. Jag har varit full kanske 10 gånger, på 3 år, det rättfärdigar jag med att "Det är skönt att veta att alla tar sig hem".

Exempel 4. En bra helg för mig, är när jag kan sätta mig i soffan, kolla på nåt liknande "så ska det låta" ha min stickning i handen, katten bredvid mig och slöläsa lite Allers.

För ja, jag har som 21 åring en prenumeration på Allers.
Behöver jag fortsätta?

Kommentarer
Postat av: micaela

HAHA! allt de där stämmer in på mej å, men jag har min prenumeration i åretrunt! visste att du skulle älska monasuniversium :)

2009-05-12 @ 11:37:45
URL: http://msquinn.blogg.se/
Postat av: hanna

ojoj..då är jag vistt oxå gammal.. :P det enda är att jag inte stickar då.. hehe

2009-05-12 @ 18:59:03
Postat av: Jessica

Haha, jag älskar kärringtidningar. Vi har nog blitt kärringar hela bunten? Sörpla kaffe, införskaffa "onödiga" grejer som plastbyttor och äger både ICAkort, Hemköpskort och ALLA andra kort man ens kan få tag på! Hah. :D

2009-05-23 @ 11:29:51
URL: http://jexxicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0