Sådärja

Vart det bättre nu?
Jag hade de förra färgerna för att det skulle vara precis dom jag ska ha som genomgående tema på bröllopet, men efter många om och men så ändrade jag så jag ser ordentligt vad det står på min dator också, och inte bara Rickards, som har den illbästaste skärmen i hela backa...
Idag ahr jag målat om vardagsrummet, inte riktigt färdig än, känns fortfarande att jag är sjuk eftersom att kroppen säger ifrån. Rickard åkte tidigare till jobbet idag för han ska börja träna, har man gykm på jobbet är de ju dumt att inte använda sig av de. Så han jobbar natt, så jag ska bädda ner mig i soffan, som vanligt. Se på tv hela natten och fundera på hur farligt det skulle vara att gå upp i sängen och sova själv. Huvaligen.
Någon som vet vart jag kan köpa bra papper att skriva ut inbjudningskorten på förresten?

Hindersprövningspapperna kom idag, jag har för första gången skrivit på ett officiellt papper att jag ska heta Ewert. And I Löv it!
Men vi kan ju inte skicka in dom på 2 månader, eller en och en halv. men ändå.
Dom är hemma, och snart är de vår, sen blir de sommar, sen är de Augusti.
Det är nära nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0