Pappersinköp

Nu har jag flyttat runt lite pengar på alla våra konton och nu ska jag åka till Borlänge och köpa hundmat. Och Framförallt Inbjudningskortpapperna Jihaa! Ikväll ska dom skrivas ut, sen ska jag hitta på ett smidigt sätt att fästa ihop dom, sen ska dom skickas..
Mhm, lite nöjd är jag allt.
Jag satt hela kvällen igår och försökte påta ihop en adresslista till M som ska hjälpa mig att skicka iväg dom, hon har sån vacker handstil att jag vill knycka den!

Igår såg jag på en av mina idoler, Lotta på Bråkmakargatan. Den är helt underbar, jag skrattar och mår bra och det känns som att jag ser på en film av mig själv när jag var liten.

Okej, jag ska till svärmor och bygga tittskåp någon dag, så då ska jag ta mig i kragen och testa klänningen igen, ta ett kort och sen blir det utlagt. Men den ska sys om, sys in och donas med. Men färdig resultatet ska inte visas för någon annan än sömmerskan innan 7 Augusti.
Det är nära nu. Sååååå nära.


Kommentarer
Postat av: curre

häjhäj, landsgatan 22B 77630 är adressen ;)

2009-03-14 @ 12:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0