Jobba jobba!

Nu ska jag iväg till jobbet, hemma igen imorgon förmiddag vid tio tiden kan jag gissa på.
För första gpngen någonsin vaknade jag en och en halv timme innan klockan ringde, låg och vred och vände på mig innan Ingvar tröttnade och ville ut. Så allt är packat, väskan står i hallen och jag kan sitta vid datorn, på morronen!
Nu kör jag säkert i diket bara för att allt flytit på så himla bra hittills!

Igår skissade vi upp lite bordsplacering, i slutändan kommer vi säkert att lotta, men ändå, jag tror vi fick till de bra.
men vi har säkert glömt massor av människor vi bjudit, och då börjar de bli ont om sittplatser nu..
Men men, sånt är livet. Man får gärna stövla in på festen och i kyrkan även om man kanske inte är med och äter!

Kommentarer
Postat av: Mimms

Så avis på dig,hm...blev riktigt friad till men nu tror jag nog det mest är ja som drar på det:)

2009-03-08 @ 01:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0