Gustaf Wasa, here I come

Imorgon ska vi börja gå wasaloppsleden, jippi, eller vad man nu ska säga. Det ska bli roligt, men kämpigt samtidigt, dessutom ska jag vara i Säter imorgon bitti klockan 9 och spela Tennis om det är fint väder, hur hurtig är inte jag?
Idag vart det bröllopsmöte, lite roddning inför allt, vem kan göra vad och så vidare, himskans kul.
Nu ska jag lure Rickard att göra Tacos matlåda och sen lura över kattvaktsgrannarna så dom hittar kattmaten.
Mycket att göra, lite tid.
Få se om jag hinner skriva nåt imorrn, annars hörs vi på Tisdag! Hörs då:)

Kommentarer
Postat av: Ida

Klart jag gör! Du kan ju skicka ett mail eller nått med de info du vill ska stå :-)

2009-06-04 @ 19:58:20
URL: http://trolltoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0