Fred och kärlek!

Nu har lilla mannen åkt på folkrace, det tycker jag han är väl unt, han behöver ut och få vara lite karig med ett gäng andra stenhårda män emellanåt. Som drt gänget ssom stog på på gården här nyss, ett gäng av 10-12 killar och en tjej. varav jag personligen tycker nog att tjejen, allas våran Krikus är nog oftast den hårdaste.
Nej skämt åt sido, det är kul att ha gården full med folk, även om jag vägrade släppa in dom i mitt mindre städade, halft målade vardagsrum med en sjuk katt.
Sen är det roligt att träffa människor man inte sett på, ja, hur länge som helst är det bästa ordet.
Jag hoppas dom små liven får en upplevelse dom sent ska glömma.

Jag hade det igår, då jag fick åka och hämta mr R efter riksan där han stog med en motorcykel jag och Tina skulle kunna äta, den var död. Och allt dött kan man äta EGENTLIGEN. Mina och Tinas regler för världen  funkar kanon!
Jag fick åka till grannen, hämta hans enorma släp och åka med det till där mr R stog.
Jag har aldrig kört med släp förut, därför va det en upplevelse, en upplevelse jag inte tänker göra om.
 
Nu ska jag pilla mig i naveln och bli fit for fight tills ikväll, för då smäller det, och det smäller rejält!

Kommentarer
Postat av: micaela

men isa jag tänker så de knaaaakar på eran present! har ni lite tur så tar en av oss körkkort och ni får en gratisbiltur, grattis! :)

2009-06-28 @ 17:47:50
URL: http://msquinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0