Duktigklapp!

Idag ska jag då bannemig ha en duktigklapp!
Jag har klippt gräset, jag har målat om ena väggen i vardagsrummet, jag har fikat med Melea, jag ahr hållt mig sams med lillebror nästan hela dagen.
Och nu ska jag och spela tennis.
Någon som tror jag kommer ha ont i kroppen imorgon, nej inte jag heller!
Okej, jag älskar Spotify dessutom.
Nu ska jag fylla vattenflaskan, ta ett djupt andetag och gå ut och sparka igång bilen.
Dagen är inte slut än, jag ska måla klart när jag kommer hem och hänga en till tvätt.
Idag är min dag.
PEPP PEPP PEPP!

Kommentarer
Postat av: Ida

Japp! Du är himla duktig! Du kan få komma hit och vara duktig om du vill också :-D

2009-06-25 @ 08:08:12
URL: http://trolltoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0