Dalatrafik

Ja, dalatrafik är bra skit, jag åkte buss både till och från jobbet igår/idag och det gick bra, gick inte vilse och tappade inte bort mig.
Nu ska jag ta tag i städningen här hemma, å majj gadd så vansinnigt värdelöst tråkigt, Rickard har jobbat natt så han sover och Lm gick upp och la sig för att vila lite på frukosten nu.
Jag måste bara fråga, är det fler än jag som tycker att karlar är knäppa?
Idag kom jag hem, det är mulet som tusan, men var sol igår sen eftermiddag. Tvätten hänger kvar ute, borden jag bad R plocka av är fulla med tidningar och lite diverse MEN han har rensat ena rabatten, och tagit bort en växt jag var osäker på om det var ogräs eller en blomma. Nu när han rensat bort den blev jag självklart stensäker på att det var den finaste och dyraste blomman jag skaffat mig någonsin. Och nu när han dessutom sover kan jag inte skälla. Grrr.

Om jag har tur idag så kommer världens bästa T hit när han sovit färdigt och byter min opel-pärla mot en mer praktisk saab.
Sen blir det fullt hus och bröllop för hela slanten, och är inte R vaken, glad och trevlig då, då ligger han RISIGT till!


Kommentarer
Postat av: Ida

Japp! Håller med till fullo! Karlar är fullständigt knäppa ibland!



Ok! Men då var jag inte helt ute och cyklade med mina idéer jag har då :-) Har börjat fila lite på en header, så ska försöka fila lite mer ikväll om Martin lägger Novah. Hoppas bara du inte har allt för bråttom med de haha.

2009-06-04 @ 10:39:08
URL: http://trolltoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0