Barnvakt åt afghanistan

Nu är vi barnvakt åt Dexter, Folkes (min bror) hundvalp. Eftersom att min smarta underbara älskade bror är i Afghanistan och krigar, mycket populärt.
Jag och Meléa (hans MYCKET bättre hälft) har kommit på en bra plan.
Vi ska istället för att skjuta honom i foten, då vi inte har nåt bra gevär mer än luftbössa som biter alltför dåligt, så ska vi köra över honom. Han kan få välja fritt mellan : Traktor, cross, fyrhjuling, Motorcykel eller ett x antal bilar.
Då blir han sjukskriven och hemma. Grattis på oss.
Vi korar oss härmed till smartast i världen, Igen!

Kommentarer
Postat av: Ida

Låter som en väldigt bra plan måste jag säga!

2009-06-15 @ 15:59:05
URL: http://trolltoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0