Oh Gosh!

Imrogon blir de rättvik, fick tag på en dam som säljer klännigar tokbilligt, hon är återförsäljare åt hur många ställen som helst och säljer till mig direkt från "fabriken" utan mellanhänder, eftersom hon är mellanhanden! Så jag hoppas den är fin:)
Tant anna ska med mig dit, vi talde nyss på msn men hon dumpade mig för att henned man ville ha ner henne i badkaret. Bli utnyttjad för sin kropp sådär, USCH säger jag bara så skulle jag aldrig göra!
Haah troligt, eller hur?
Men innan hon lämnade mig ensam och övergiven så hittade jag en sååå fin frisyr. den här
http://www.frilla.se/?level=picture&id=2672
Gudars skymning, hoppas att den int eär översvår att göra, för i såfall blir de den. Wihoo.
Nu är de på g.
Jag måste gå och lägga mig alldelens snart, men jag vill inte. Men dagen kommer börja 06.30 imrogon och inte sluta förrens många timmar senare. Madde kommer hit halv 8, åker igen halv 10, då ska jag till hedemora, ligga med Anna, eller dricka upp all hennes saft, inte bestämt mig än, sen ska jag släpa med det lilla åbäket hem till mig och sen upp till rättvik halv 4 för att prova klänning.
Pju, vilken dag.
Det går kanon.

Kommentarer
Postat av: Micaela

hehe va störd du e! men de va tur att du vakna till liv iaf :D hoppas du hittar den perfekta klänningen imorrn :)

2009-01-26 @ 23:09:06
URL: http://msquinn.blogg.se/
Postat av: liten på jorden,men STOR i orden

Åh,vad spännande med alla förberedelser inför bröllopet!minns det som om det var igår när jag gifte mig..-97..fast,maken friade två veckor innan vi gifte oss så det var snabba puckar=)



Önskar dig all lycka!



Hedemora förresten. Där bodde farmor & farfar när de levde och jag spenderade nästan varje sommar där under barndomen. Det är fint!



Tack,för din vackra kommentar! den värmde hjärteroten kan jag lova.

Ja,tyvärr är det ju så. Det finns elaka människor överallt.



Tack än en gång och ALL lycka till dig och blivande maken!



Kramkalajsar

2009-01-26 @ 23:37:35
URL: http://www.metrobloggen.se/jesmol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0