Nu är de på gång!

Jag har hittat min drömklänning idag, den är helt underbar, förutom om man kollar på prislappen, men det ska nog ordna sig med det med. Jag fattar fortfarande inte att det här kommer hända, jag skickar sms till Madde 7 gånger om dagen för att jag får ångest att Rickard kommer att lämna mig vid altaret. Det var ju meningen att vi skulle vänta ett år till så att jag fick förbereda mig mentalt. Men nu så är alla gamlingar i släkten sämre så nu ska det slås på stort så att dom får se oss bli äkta makar. Jag hoppas att jag snart kommer kunna sova igen, jag är som att jag skulle käkat uppiggande!
Kan inte sova och planerar och planerar. helt vansinnigt!
Jag mejlade prästen nyss, och ska ringa honom imorgon, jag tror han har gått i pension, men hoppas att han kan ställa upp ändå.
Allt är på g, och jag har inte riktigt förstått det än.
Men nästa gång jag fyller år kommer jag göra de som en Ewert!

Kommentarer
Postat av: micaela

jamen äntligen blogg.se!!!!

2009-01-15 @ 01:46:57
URL: http://msquinn.blogg.se/
Postat av: Ida

Oh så mojsigt å få titta på klänningar å planera allt in i minsta detalj :-D Så myspysigt de måste vara :-D

2009-01-15 @ 15:26:22
URL: http://novahskrutt.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

titta in gärna in i min blogg, finns egen musik, egna dansvideos, egna dikter. Kommentera gärna. Bloggen kommer att uppdateras dagligen :)

2009-01-19 @ 22:46:56
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0