Vilken?


Okej, Bild 1                                                          Bild 2                                                          Bild 3
Vilken är bäst då? Bäst att som vanligt fråga fancluben!
Jag tycker att dom är minst lika fina allihop, och jag är ju våg, så självklart kan jag inte bestämma mig.
Igår var en värdelös alla hjärtans, herregud, jag säger som Findus "en vanlig sketen tisdag".
Men den vart bättre på kvällen, nu är de iaf sista förmiddagen för Rickard så ikväll går han nog att tala med:).
När han kommer hem ska vi åka till g:et och äta hos Kent, fick och kolijox, Kolijox är det godaste som finns och jag kan sätta ut receptet sen. Det funkar till precis allt! Och smakar dessutom mums mums.
Aja roger, som vi gamla pistvaktsproffs säger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0