Alla hjärtans dag!

Jag har så svårt att förstå de här, men det här är min sista alla hjärtans som ogift! Nästa gång kommer jag vara Fru Ewert!
Jag ska ju även bita lite nemn nu när jag gitfer mig, men vad tycker ni
Ska jag heta Isa-Viola Antonia Ewert eller Isa Violia Antonia Ewert? Jag har u alltid sagt att jag heter Violia istället för Viola, men jag har också alltid velat haft ett bindestreck...
Mm, lär funderelera på de där.
Jag ska INTE ha slöja, men uppsatt och lite blommor i, tror ni på de?
Jag måste ju fråga någon, så då blir de ni mina ärade bloggläsare:)
Idag ska jag göra en köttgryta till mig och Herr Ewert, sen kommer mormor och morfar och hälsar på. Det ska bli spännande och höra vad dom säger.
men mest av allt ska jag bara mysa med Älskade Rickard Emanuel Ewert. Min man, min dröm mitt hopp mitt liv.

Kommentarer
Postat av: micaela

här kommer mina röster. isa violia ewert och uppsatt med några blommor och kanske en å annan fejksten, de är sniiiggt :) det är mitt slutgiltiga svar. kram!

2009-02-14 @ 13:22:19
URL: http://msquinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0