Revben-

-sspjäll tänker jag göra någon av dessa dagar, idag eller imorgon är stora frågan. Jag skulle behöva rensa uppe idag, men eftersom vi inte hann sätta upp lampar så är det redan bäcksvart i syrummet så det känns inte som någon stor idé. Inte om jag inte vill använda min fina pannlampa jag fick förra julen, kanske vore en idé? Vad tycker ni? Pyjamasbrallor och pannlampa, vilken outfit! Snart ska jag koka färska pastakuddar och ha pesto till, det kommer bli hur gott som helst. Enda som är synd är att jag inte gjort dom själv.. På önskelistan i år står en glassmaskin och en pastamaskin, jag tror jag skulle ha stor nytta av dom båda! Och ikväll ska jag göra rotsaker i ugnen, eller rotsaker? Potatis, morötter, lök och rödbetor med kryddig korv till. Hmm, undrar om jag är hungrig eftersom jag är helt insnöad på mat idag, men den bjuder jag på! Och appropå insnöad så har vi massvis av snö på våran gård, I love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0