Kylslaget

Fanns det en tävling i att kunna ha kallt inne så vann vi nog den idag. Det kom nästan varmluft ur kylskåpet, mycket härligt! Men efter intensivt farmvillande så har mitt lilla hjärta gått ner och eldat, och bara det tar sig så ska vi till skogen med hundarna. Dom har haft en mycket tråkig helg, först akutenbesöket med lillebror, och igår var vi och rensade ur farmors lägenhet, så idag ska det bytas gardiner, jag fick ta ganska mycket tyger och grejer, så nu har jag de illsnyggaste 70 tals gardinerna som någonsin funnits. VArför farmor hade dom som tyckte de va fult vet jag inte, men nu är dom mina. Sen ska jag fixa lite blommor och mysa på med maken, jag fick reda på igår att jag är ledig idag, och det gör mig ingenting. Skönt att ha en dag hemma. Nej, plocka va bordet och sparka på sig kängorna kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0