I de mörkaste stunder

Då finns mina vänner där, även om jag inte tror det. Jag har haft en riktigt deppdag, allt har bara känts så jäkla tungt. Och då precis när jag kände att livet inte kunde bli mörkare. Då plingar det till på msn och min dag är gjord. Gudars vad glad jag blev, för egentligen ingenting, och absolut ingenting att vara glad för. Men jäklar vad jag började må bra helst plötsligt. Det är verkligen synd om vissa människor, dom är så patetiska att man egentligen inte får skratta åt dom. Men vad ska man göra då? Precis, släng av ett asgarv och njut. För de flesta människor har det sämre än er, var lyckliga för det ni har och för dom ni är. Och om människor skrattar åt att ni är patetiska sopor, så ta er i kragen och gör något åt det.

Kommentarer
Postat av: Trolltoka

Himla skönt att du har folk som stöttar dig när det är svårt och jobbigt!



Stor kram!

2009-12-07 @ 21:35:58
URL: http://trolltoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0