Husby Värdshus

Alltså visst, maten va god. Inget att klaga på. Laxen va helt ljuvlig, alltså helt fantastiskt, skulle kunnat äta tre fiskar själv, utan problem. Men, när man har julbord för hur många som helst som företag så kanske man ska ha fler än 3 gymnasietjejer som jobbar. Tallrikarna försvann inte, det spilldes och maten kom inte fram som den skulle. Men annars är jag ptroligt nöjd med kvällen. Underbart sällskap, min svärmor och svärfar är bra dom! Tack svärfar Janne för hjälpen med hundarna och tack för maten svärfar Göran! Nu ska jag ta och se på spårlöst försvunnen och få upp värmen i huset igen. Vi va ju borta ett par timmar så nu är det kallt, någon som vill skänka en förugn till oss kanske? Eller kanske en luftvatten värmepump? Ni får välja ni, jag är generös idag!

Kommentarer
Postat av: Kevins mamma

Tack :)

Jadå, det är väl oki!

Lite små jobbigt just nu, sambon & jag har separet..allt det där som kommer efter..!!

Jaja, hoppas iallafall att du har haft en trevlig helg?

2009-12-20 @ 14:51:11
URL: http://mammasofia.blogg.se/
Postat av: anje

Hej!

Tack för din kommentar, men jag ville bara säga att jag tog bort den. Jag har lite "tvångstankar" o jag kan aldrig säga att någon i min närhet är död. Allra minst min mamma..det har bara blivit så sen det hände.. Jag hoppas du förstår mej o det är inte av elakhet jag gjorde det utan mest för att skydda mej själv. Ordet död är så definitivt tycker jag..

Hoppas du har det bra i juletider!

Just de..jag har oxå en lillemors-famn - trollet, himla bra tröst är dom små liven!

kram till dej!!

2009-12-20 @ 15:48:34
URL: http://toxico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0