Förresten

Vi va hos farmor och hämtade de absolut sista grejerna nu. Linneskåpet vart tvbänk i det Ewertska hushållet, skitsnyggt. Och byrån har vi inte riktigt kunna placera än. Vi bor liksom på 5 rum och kök med 2 möblerbara hallar på 138 kvadrat + hel källare. Och vi har ingenstans att ställa möbler! Det är helt sinnesjukt, för vi har ju egentligen inga saker.. Tycker jag iallafall. Vi har liksom inget belamrat hem, bara fina stora gamla möbler. Jag har dessutom en skänk hemma hos pappa tror jag som jag ska försöka stuva in... Bökhyllorna i syrummet börjar gå på sina sista, dom ligger liksom risigt till. Ahhh! What to do liksom? Jag älskar ju möbler och lampor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0