Vilka dagar!

Okej, jag har inte skrivit på länge, för jag har inte haft tid eller ork. Oh My va de har hänt grejer!
Det var bankrån i säter, vi vet ju självklart ingenting och ska in till hedemora. Gissa vad som händer? jo polisen stoppar oss i solvarbo, med DRAGNA VAPEN! Jag trodde jag skulle få en hjärtsmäll och dö på en gång. Dessutom har vi självklart inte våran bil, utan svärfars. Men det gick bra. 2 dagar senare stoppas vi IGEN med samma bil och dessutom ett släp som inte är vårat. Vi får beröm för hundarna och jag frågar sött och osyldigt hur vi egentligen ska packa släpet och sätta fast allt för att slippa böter. Farbror polisen berättar och sen får Rickard blåsa och dom hälsar glad påsk. Oh my vad jag va nöjd att slippa böter! Nu i tisdags var vi hos veterinären för vaccinationer och Lillemor har haft en knöl på rumpan som vi trott har vart en vårta eller nåt liknande. Men nejdå. Det är självklart en tumör som vi inte vet om den är snäll eller dum än. In igår och opererar bort den. Nu ska strutis gå runt med stygn i 12 dagar och käka pencillin efter att Kampis (dexter) bet henne under ögat. Att en sån liten valp kan vara så bråkig Tur att han är söt!
Dessutom, för att göra mitt liv lugnare och mer harmoniskt ska min bror åka till Afghanistan och kriga i ett halvår. Jippijej säger vi allihop och vill skjuta honom i foten.
Men Folke, kommer du inte hem oskadd så får du stryk!
Nu ska jag hämta filmerna vi beställde på Ginza, sen göra eld, städa lite och pyssla om mig. Usch och blä för livet ibland.

Kommentarer
Postat av: Therésa

Jag vet att jag är äckligt klyschig nu... men var fan glad för att du är frisk iaf! :D

2009-04-16 @ 16:07:59
URL: http://storstadslantis.blogg.se/
Postat av: micaela

å äntligen lite att läsa! :)

2009-04-16 @ 19:29:01
URL: http://msquinn.blogg.se/
Postat av: meleá

Har inte lyckats skjuta han i foten ännu , men jag jobbar på det fast tiden börjar bli knapp :(



Behöver en isa träff snart! ^^,

2009-04-20 @ 11:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0