Tärnklänning!

Sådär ja, nu är dom bestämda också, ska ha med Madde upp på fredag bara så att jag ser att den är lika fin på henne som på mig och Ida, för på oss är den superfin! Jag ska ha en likadan sen på kvällen också, mycket najs! Den som fanns på Gina T var inte alls särskilt fin på, men vi styrde upp livet och hittade på en annan affär.
Sen köpte jag halsband åt mina tärntjejor också, så att dom blir fina. Det blir nog kalas!
Nu sitter jag och är oerhört sur och vrång i största allmänhet eftersom att det går mig emot och jag har ont i magen.
Jag blir så jädrans sur emellanåt! Eller sur, vansinnig kan man säga..
Nu ska jag simsa mig för att humöret ska stiga och hoppas på att Rickard inte är full när han kommer hem från middagen med jobbet.
Tjipp å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0