Love story 1

Jag kom på att jag kanske skulle berätta historien bakom hela gifteriet och allting. Någon stackare kanske är superintresserad.
Vi hade pratat om barn och gifteri och grejer, ganska länge, men det var bara prat liksom.
Så en kväll sitter jag med svägerskan i soffan och Rickard jobbar och jag känner att nej, det är de här jag vill. Vi hade kollat på förlovningsringar ett par gånger och jag och Elin satt och pratade om lite blandat allt möjligt. Så romantiken kom över mig och jag skickar iväg ett sms. - Vill du bli min man på riktigt? eller nåt liknande skrev jag. Oerhört romantiskt. En timme senare kanske ringer Rickard upp och frågar om jag är allvarlig den här gången (ihopflyttningen vart ju efter ett STORT missförstånd) och jag svarar att det är jag minsann. Då får jag det oerhört romatiska svaret -Ja men det är klart jag vill, ska vi köpa ringar då?

Så romantiska är vi, nu när gifteriet vart bestämt va egentligen datumet satt till nästa år, men i bilen påväg till svärmor säger Rickard - Nej jag tror fan vi gifter oss i sommar istället, blir inte de bra?

Den du jävulberg!

Kommentarer
Postat av: Therésa

DET är romantik det! :D Ha ha! I liiike!

2009-04-29 @ 01:07:30
URL: http://storstadslantis.blogg.se/
Postat av: Marthina

Älskade isa, jag är så glad för eran skull. All kärlek till dig och din man !

2009-04-29 @ 17:16:04
URL: http://marthiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0