Alltså, kul jämt är de ju inte att vara mi...

Alltså, kul jämt är de ju inte att vara mig. Men oftast. Kan man se de roliga i att ha så fyllda tuttar att bara jag reser mig upp så sprutar det mjölk, vi snackar SPRUTAR, så kan man ha roligt åt det mesta. Märta äter som en häst, det rinner efter kinderna på henne, ner över halsen och sprutar ur andra tutten. Jag har tappat räkningen på hur många handdukar som Rickard fått tvätta åt oss. Lite service ska vi ha, jag och karamellen! Så den fixar han. Perfekt säger vi, och ammar på lite mer.


Kommentarer
Postat av: Elle

Guud vilken fin blogg!

Hihi, känner igen det där med sprutande tuttar! Min hund var livrädd för dom! Det sprutade hejvilt omkring ibland.. Haha..

2011-09-02 @ 08:11:36
URL: http://sweetellebelles.blogg.se/
Postat av: vanessa

du vet väl att man kan sälja mjölken (till bb?) då kan andra barn som behöver de få som kanske inte mamman kan ge... tala i så fall med din bm hon vet..

2011-09-08 @ 12:51:53
URL: http://jagochvifavs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0