Bästa sättet att börja sin födelsedag måst...

Bästa sättet att börja sin födelsedag måste vara såhär. Först, kasta dig över barnet som väcker dig, maken måste få sina 10 timmars sömn! Försök att mata barnet, växla mellan att trycka upp tutten i ansiktet på henne och att stoppa in nappen i munnen. När hon ätit, stoppa om henne. När hon är omstoppad, lägg märke till att sängen krympt markant under den stunden de första momenten. Du får helt enkelt inte riktigt plats längre, dessutom är du klarvaken. Spring då nerför alla trappor, helt naken, eller ja, jag har amningsbehån på mig, det är så drygt när tuttarna slår mot knäna och man trampar på dom. Väl nere, ta yxan, hugg ved och gör eld. Gå sen upp igen och försök att klämma dig ner i sängen. Snart ska jag nog dessutom servera lite kaffe på sängen åt maken. Jag menar, jag fyller ju bara år en gång per år.


Kommentarer
Postat av: Ida

haha borde de inte varit tvärsom egentligen?

2011-10-09 @ 09:37:45
URL: http://trolltoka.blogg.se/
Postat av: vanessa

Grattis!!! en dag sent men bättre de än inte alls ;)



Hoppas din födelsedag fortsatte på de viset som du önskade och s¨å hoppas jag att första dagen som 24 åring blir underbar och att året blir ännu bättre!



Till dig, en otroligt mysig, rar och glädjespridande person!

kram v

2011-10-10 @ 11:19:35
URL: http://jagochvi.favs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0