Grattis världens bästa pappa, nu har du ba...

Grattis världens bästa pappa, nu har du bara 1 år kvar till 60 strecket! Min pappa, han går inte av för hackor! Han är världens bästa, och idag är det så att hyllas den som hyllas bör. Så idag hyllar vi pappa, som dessutom fyller år. Min pappa är den roligaste och snällaste människan jag vet, han är omtänksam och dessutom rak och ärlig. Han har alla bra kvalitéer en människa ska ha, enligt mig. Han finns alltid där, bara man tar sig i kragen och frågar och bryr sig om oss allihop. Jag har haft så otroligt många roliga tillfällen med just min alldeles egen pappa att det är få förunnat att ha det så bra. Så tack pappa för att du finns, och grattis än en gång! Jag älskar dig massor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0