Alltså, just nu är jag inte på topp. Jag m...

Alltså, just nu är jag inte på topp. Jag mår som en kratta, och ska jobba imorrn, fredag och söndag. Jej! Så himla opepp. Inte på att jobba, men att må illa, ha rännskita och såna galna sammandragningar. Att jag inte sover på nätterna för att det känns som att muffen ska gå itu, det gör inte heller saken bättre! Vissa straffar gud genast, se vad jag fick för att jag kastade mig över er alla och sa att just era barn är fula! Dumma mig, verkligen dumma, dumma mig!


Kommentarer
Postat av: Therésa

Dramaqueen där ;) Men muffproblemet kan jag nog skriva under på, ha ha! Det är övergående... man får tänka på det, försöker jag med. Pöss <3

2011-07-06 @ 21:49:58
URL: http://storstadslantis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0