Okej, ännu ett ämne som säkert blir omdeba...

Okej, ännu ett ämne som säkert blir omdebatterat. Men, jag skäms och mår fysiskt illa när jag ser människor som är så inskränkta och rent utav korkade att dom hoppar på andras rastillhörighet, hudfärg, religion eller egentligen allt som har med att göra att dra människor över en kam. Fördomar, ja, de har jag med. Men jag VET att alla homosexuella killar inte gillar rosa och att alla araber inte bakar pizza. Många verkar inte förstå de, av någon konstig anledning. Jag är väl helknäpp, men jag är för "lev och låta leva" principen. Men, nog om de. Idag var vi på inskrivning, det gick kanon. Vi ska vara med i en studie och lite så, allt som kan föra vetenskapen och vetskapen framåt! Jag vill leva i ett upplyst samhälle, och då får jag göra mitt bästa jag med. Förresten, jag hoppas att ni alla tagit ställning i frågan om ni vill donera organ eller liknande. Ditt val kan rädda liv, och livet handlar om att göra aktiva val!


Kommentarer
Postat av: Therésa

Jag skänker min kropp till behövande när jag inte behöver den längre! :)

2011-01-11 @ 22:26:29
URL: http://storstadslantis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0