Och idag, då hör jag ingenting. Lillemor h...

Och idag, då hör jag ingenting. Lillemor har smittat med plötslig dövhet. Men min stänger inte av sig när Rickard ropar "mat!" Vi har lite storstädning idag, Rickard är som vanligt duktig. Jag mest är söt, som vanligt! Jag har dammsugit och gjort rent biabädden och tvättat lite. Det räckte gott för att göra mig alldeles slut. Hujedamig. Maj-Björn är en energitjuv! Men jag älskar honom/henne! Svärmor och Göran var precis här och fikade, mycket trevligt och gott med saft, saft gillar vi starkt jag och MB! Snart ska grisbjörnarna få bada, när Lillemor har samma färg som den gula snön istället för den vita, ja då får de vara bra... Om någon dag ska jag skicka in första magbilden, för den har redan kommit, truckbuken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0