Nu så börjar jag tycka att det är dags att...

Nu så börjar jag tycka att det är dags att sluta må illa. Vissa dagar mår jag kanonis, men idag. Hujedamig vilket illamående! Och ändå har jag varit duktig och masat mig ut i det fina vädret och myst med Rickard och hundarna. Skottat lite snö och bara varit. Men sen tar energin slut och det är bara att gå in och lägga sig. Jag är lite trött på de här, och framförallt är Rickard skittrött på de. Men det går ju åt rätt håll, så har jag tur kanske jag slipper det helt om bara några dagar. Och nej jag gnäller inte egentligen, jag är jättelycklig över att jag mår gravidilla. Men, jag vill ha lite mer ork till att vara jag.


Kommentarer
Postat av: Ida/Trolltoka

Har du otur håller det i sig hela graviditeten! muhahaha Nä, men oftast så brukar det släppa efter 12 fulla veckor :-)

2011-01-07 @ 16:14:32
URL: http://trolltoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0