Jag vet, jag är löjlig, och jag vet, jag ä...

Jag vet, jag är löjlig, och jag vet, jag är en planeringsnarkoman. Men, åh vad det är roligt att tänka på hur vi ska göra! Hur vi ska göra ett nytt gästrum, att Frans rum ska flyttas och barnrummet inredas. Jag vet att jag är ute i alldeles för god tid, vi har inte ens passerat den magiska vecka 12 än. Men jag MÅSTE få planera och vara glad. Just nu ligger jag med rätt hög feber för att vara jag och bara drömmer om hur fint det kommer bli, och hur bra vi kommer få de. Jag, Rickard, Maj-Björn, hundarna och katterna. Alldeles underbart. Sen skänker jag en extra tanke åt dig min kära vän, jag finns här för dig!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Grattis till graviditeten. Planering kan ju vara väldigt roligt så klart man ska planera om man vill och orkar. Själv orkar jag inte. :P Inte än i alla fall. Kanske kommer längre fram. Annars brukar jag vara väldigt planeringsgalen. :)

2011-01-05 @ 19:45:18
URL: http://daggdroppe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0