Igår var vi hos pappa och spelade loppspel...

Igår var vi hos pappa och spelade loppspelet, behöver jag berätta att jag vann?! Ödmjukheten slog dom andra! Men är man bäst, ja då är det ju så helt enkelt. Idag har jag bara legat i soffan, eller ja, jag eldar också. Ta det lugnt när man har vedeldning och det är -15 grader går ju inte! Men nu börjar jag fundera på vad man kan hitta på till kvällen, förslag någon? Nu när jag inte mår illa och är lite pigg, då blir jag rastlös istället! Typiskt mig! Och sen är det stora problemet, vad ska man äta idag?! Ja, Ilandsproblem, som vanligt.


Kommentarer
Postat av: Pellealice

God bless you

2011-11-30 @ 10:33:54
URL: http://pellealice.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0