Tretton dagar kvar nu, gissa om jag är gl...

Tretton dagar kvar nu, gissa om jag är glad att det år mycket att göra tills dess? Gissa om jag är lycklig? Och gissa om jag har insett att efter de kommer det vara en hel massa ny väntan igen? Först kommer jag säkert bli framflyttad så jag får börja med hormonerna först till jul, om jag ens får börja, sen kommer jag säkert få spraya i ett halvår och spruta ett år! Neeeej fy på mig, och förlåt Theresa! Jag vet ju vad vi sagt! Nu ska vi jävlarimig tänka positivt och hoppas här! Det ska fungera, och det på en gång! Nu så ska jag se livet på hoppets sida. Och jäklar vad jag är modig under tiden! Du är en källa för inspiration, starka, snygga kvinna! <3


Kommentarer
Postat av: Ida

Så himla himla spännande!

2010-09-05 @ 19:33:43
URL: http://trolltoka.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tummen upp!! :)

2010-09-08 @ 06:32:35
URL: http://jexxicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0