Efter första natten på nya jobbet är ja...

Efter första natten på nya jobbet är jag helt slut. Jag fick bara sova 20 minuter före jag åkte dit och har blivit väckt nu på dagen. Så nu ligger jag i soffan och dåsar få se om livet blir lättare och mindre vingligt. Jag blir alltid så yr när jag är trött. Igår var vi till Kicki och åt lite gott och sorterade garn, jag fick hem massor av halvfärdiga stickningar efter Inga jag ska göra klart, om jag kan vill säga. Annars får jag väl lära mig helt enkelt. Jag väntar på tant röd också, så jag vet när jag får den och kanske kan få ett datum vi ska börja på onsdag när vi är på kliniken. Sjukt spännande. Nu har jag blivit såhär: jag har slutat vara rädd för att det inte ska fungera, jag tänker nästan inte alls på vad som händer om det inte biter, eller om det skulle bli ett missfall. Nu är jag istället rädd för OM det fungerar. Om det biter, och dessutom stannar där, då är jag mamma, Rickard är pappa och vi har ett efterlängtat barn 2012. Vi blir en lite större familj, vi utökar klanen. Och det känns helt, helt galet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0