För första gången på väldigt länge har jag...

För första gången på väldigt länge har jag sovit ut ordentligt. Det var så vansinnigt skönt, och att bara jag vaknade så fick jag sms om att jobba hela helgen gjorde livet bara bättre. Så nu är jag inte trött, trots att jag vaknar varje kvart på nätterna och är varm eller kall. Fasen vad jag ser fram emot riktiga klimakteriet alltså! Men de är inte ens kallt inne så jag behöver inte elda förrens pojkarna kommer hem! Undrar om jag ska göra nåt vettigt idag, eller om jag ska göra som igår, nästan ingenting? Jag ska kanske göra nån liten liten nytta, tvätta lite kanske? Ja, det låter vettigt. Nu ska jag dricka mitt bubbelvatten och hoppas att den här månaden tar slut snart! Helst på en gång. Bara kliniken kunde ringa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0