Idag ska jag vara duktig, jag ska göra nåt...

Idag ska jag vara duktig, jag ska göra nåt som jag nästan aldrig gjort förut. Jag ska mangla lakan! Och när lakanen blir manglade kommer jag nog gå i helspinn och mangla allt annat som går med, handdukar, dukar, gardiner. Nu ska det manglas så det står härliga till!! Men först måste jag vänta en kvart till så att vaggisen har tagit. Imorgon är det en vecka sen jag vart befruktad, hur sjukt känns inte det liksom?! Helt galet! Och jag hoppas och försöker att tro att det ska fungera, jag mår liksom så jäkla bra! Men, om det inte funkar, ja då är det bara påt igen liksom. Finns inget annat att göra. Bryta ihop och komma igen, thats my life!


Kommentarer
Postat av: Therésa

Samma här... man har brytit ihop bra många gånger. Men du är stark isan! Jag med! Tillsammans skapar vi en unite starkhimmel där vi är modiga utav helsike :P

2010-11-23 @ 14:08:05
URL: http://storstadslantis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0