Idag, ja idag är det apelsin som är gott. ...

Idag, ja idag är det apelsin som är gott. Apelsin och ris. Fisken och såsen vart kastad, det mesta av det iallafall, men riset, Gud så gott de va! Och apelsinvattnet vart alldeles fantastiskt! Och att ligga i soffan och se på snowroller samtidigt gör min dag fantastisk! Den är bara så himla bra! Och när hjärtat kommer hem, då blir det en reppa till CityGross och storhandla! Få in nåt annat än julmat i skåpen vore ju alldeles förträffligt bra. Jag är så himla sugen på att åka skidor också, det är synd att det inte finns ork till allting just nu. Men, jag mår faktiskt nästan lite oförtjänt bra, jag mår bara lite illa emellanåt, och är lite tröttare än vanligt. Men annars har jag inte en krämpa, och jag mår dessutom så himla bra psykist! Jag kan liksom ta allt känns det som. Jag tror att det har att göra med att vi har ägget i frysen också, går de här på skit. Då är de ju bara att tjoffa in det. Så skönt att ha det i bakhuvudet!


Kommentarer
Postat av: Ida

Är så underbart härligt! Hoppas du får må likabra under hela graviditeten! När jag väntade Hugo var det apelsinjuice i stort glas, sugrör och massvis med is! Mmm så gott!

2010-12-28 @ 14:21:25
URL: http://trolltoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0