Idag är årets värsta dag, samma som varje ...

Idag är årets värsta dag, samma som varje år den här nedrans dagen! Det årliga ryggontet började igår kväll så jag var vaken hela natten och bara hade ont, och nu är sorgen här. Som en blöt, kall jävla yllefilt har den dragit sig runt mig och snört ihop hjärtat till ett litet, litet russin. Det är tur att jag har världens bästa familj som bjuder mig på mat och spel ikväll. Och världens bästa man som åker hem tidigare från jobbet. Han vet vad jag behöver. Alla andra dagar på året kan jag tackla, ja näsan iallafall. Men den här, den 29 jävla december, den blir fan aldrig någonsin bra.


Kommentarer
Postat av: Therésa

Kraaaam och kärlek <3

2010-12-29 @ 16:29:03
Postat av: Sofia

<3

2010-12-29 @ 19:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0