Ja, men vadå?

Idag, vart tog idag vägen? Ska livet springa förbi en när man har barn alltså?
Det känns som att jag nyss gick upp imorse, där vid tjugo över sju, och så känns det som att jag fått typ, ja ingenting gjort. Som vanligt.
Jag har bara lagat lite mat, plockat i och ur diskmaskin, kört tvättmaskin (ja, här i Dalarna säger man maskin, inte maskinen), stickat en mössa, lagat lite mer mat och lekt, lekt och lekt. Ändå har karamellen vart på dagis, och ja, jag vägrar säga förskola. Mitt barn ska INTE gå i skola än på massor av år.
Så är det med den saken.
Nu ligger jag till sängs, ensam och övergiven i bara mässingen och lyssnar på Harry Potter, han och hans kompisar har rullat ett par varv i bandarn, men det är så himla behagligt att lyssna på.
Har ni nåt bra tips på någon annan bra ljudbok man kan skicka i som kan vagga mig till sömns?

Nej, men nu ska jag ge upp, så jag orkar imorrn med, när min privata väckarklocka ringer där mellan 6 och 7, ungefär samtidigt som Rickard kommer hem gissar jag. Åh, ajm så äksajtäd.
Jag hatar morgnar, har jag någonsin nämnt det förut?
Dom får mig liksom att vilja dö en våldsam död, ända tills jag rest mig upp. Då blir det genast bättre.


Kommentarer
Postat av: emma

Men eller hur, dagarna bara kutar förbi en. Står väl inte på förens man går i pension..
Btw, fasen va duktig du är att sticka! :)
Ha en trevlig helg isa!

2012-09-07 @ 13:04:23
URL: http://www.lurkas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0