Hej hej och hallå!

Nemän, hur länge sen va det nu sen sist?
Ofantligt lång tid!
Vad har hänt i mitt liv då?
Ja, just ingenting.. Eller, ja, nu ljög jag. Sjysst att börja med att ljuga för er!
Jag har jobbat hela sommaren, 10-18 vareviga dag, blivit vigselförättare, vigt lite folk till höger och vänster, saknat Märt-brallan så jag blivit galen om dagarna, varit hemma och jagat henne så jag blivit galen igen och ja, levt på liksom.
Hur har ni haft det?

Lilla fröken har fyllt 1 år, fått miljarders presenter, lärt sig gå och prata och börjat på dagis.
Alltså, dagis måste vara bästa uppfinningen någonsin.
Veckan före Karamellen fyllde 1 så började vi skola in henne, och det kan vara bland det bästa jag gjort.
Dämmit. Det är helt fantastiskt!
Lite tid för lugn och ro, och lite mer tid för jobb.
Ah, visst ja, vi har renoverat också.
Och så har jag jojo-bantat.
Ja, det var nog min sommar.
Hur var er sommar?
Hur är era liv just idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0