Tjuvsovning.

Jag är ingen morgonmänniska. Jag fungerar inte tidigt på dagen.
Eller ja, det va så förut.
Det är märkligt vad kroppen ändrar sig fort när den inte har nåt val.
Så just nu sitter jag i soffan och kollar när Märtosauren leker, jag har hunnit städat och fixa hundarna, självklart Märta med. För er som skulle tro nåt annat. Hon blir alltid fixad först.
Nu funderar jag på om hon vill tjuvsova lite igen, och om jag ska ta en kopp kaffe eller försöka göra detsamma.
Tjuvsovningar är ju för jäkla trevligt. Speciellt efter att ha sövt henne 5 gånger inatt.
Men, det blir nog att passa på och sitta i soffan och tomglo.
Ingen har sagt att Märta kommer somna än heller, höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0