Me fälv!

Märta vill redan nu göra allt själv.
Det är ett krig att få ge henne vatten, byta blöja, mata, ja ni fattar.
Hon sliter i grejerna och skriker paaaaappaaaaaaa när jag försöker, och håller Rickard på är de maaaaaaammaaaa som skriks.
Hon vet minsann vad hon vill, prinsessan bajsbralla.
Idag skulle jag egentligen iväg och planera barnträff, men jag är så jäkla förkyld, och mycket vill jag ge mina sötaste vänner, men inte en förkylning.
Det måste vara Frans som kommer hem med alla dagisbaciller, visst, han går på gymnasiet, men vad är skillnaden?


Kommentarer
Postat av: Hemlisen

Vi har inga dagisbaciller här heller, än... Men en eller annan Frans har vi ;)

2012-03-09 @ 17:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0