Livet på en pinne!

Det är inte dumt alls att tvinga upp maken med Märta där vid 06.00, när nån ringt från hemligt nummer till hemetelefonen och väckt oss.
Det måste vart samma som ringde igår också.
Jag hoppas det är nåt fel, och ingen som börjat busringa igen, vi har haft vår beskärda del av det, eller jag iallafall.
Stalkers är så mysigt!
Inte för att jag förstår vad det är som gör att nån ska på mig igen, men sist va det ju bara för att jag var med i radio (tror jag).
Aja, nog om det, det är iallafall härligt att efter sovmorgonen till 08.00 bli väckt av en glad unge och en man som dammsuger i kalsonger.
Att han sen plockat på Märta så sjukt fina kläder gör saken bara ännu bättre.
Gissa vem som kan scora ikväll om han orkar?


Kommentarer
Postat av: Liza

Vilken supermorgon! Jag vaknade av att mannen diskade jag, inte helt fel det heller :)

2012-03-17 @ 14:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0