Hot stuff!

Min man älskar mig ofantligt mycket.
Och jag förstår honom.
Hur många andra fruar tar med barn och hundar på långpromenad för att mannen i fråga ska få ligga och vara bakis ifred?
Hur många fruar åker hemifrån för att ge sin man ensamtid, när hon själv också känner behov av det?
Hur många andra fruar skickar sms till sin man, när han vart ett riktigt rikspucko och säger att hon älskar honom?
Och framför allt, hur många fruar ligger naken, endast iklädd pannlampa i sängen och virkar en helt vanlig onsdagnatt?
Jag menar, kan ni tänka er nåt hetare?
En sådär lagom tjock, nybliven mamma, lite kräks i håret, lite svart under ögonen, med en virkning i knät och pannlampa på huvet.
Blir de bättre än så?
Fråga Rickard.
Säger han nåt annat än att jag har rätt, då ljuger han.


Kommentarer
Postat av: Madde

Hahah jag älskar din humor och ditt sätt att skriva=) lägg gärna upp lite fler bilder=) Hoppas att du hade en bra jul och nyår! Kram

2012-01-05 @ 15:34:02
Postat av: R.

Haha det är precis så det ska vara, min sambo kallar mig för Plura då min tröja kanske åker av lite för mycket.. :) Och sen måste jag säga att det är en himmelskt söt tös ni har :)

2012-01-10 @ 15:06:18
URL: http://bebislangtan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0