Händiga hemmafrun

Ett pippimönstrat sittunderlag och en svart virkad mössa, det är vad jag börjat på idag.
Sittunderlaget tappade jag lite maskor på och måste repa upp hela, mössan blir för liten.
Kuuuuuuul.
Men, det ordnar jag lite fort och lätt någon annan dag. För ikväll är jag för seg.
Jag älskar retrofärgerna, det ska liksom klatscha till, då känns de bra!
Nu ligger jag i sängen och lyssnar på hur alla sover, hur mysigt är inte det?
Hur underbart som helst!
Imorgon ska jag försöka ta mig i kragen och göra om och göra rätt, ovanpå sllt annat jag ska göra.
Babycafé, Angelica fika, svärmor besök och Märtamys!
Märta är lätt världens roligaste person, imorrn lovar jag att berätta och kanske skicka in en film, om jag fattar hur man gör.
Sen kan ni få veta vad hon gillade min hemgjorda barnmat på lax, potatis, sötpotatis, morot och broccoli, kryddad med ingefära, lagerblad och pepparkorn.
Jag gillart iallafall, och jag bara ääälskar min beaba babycook!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0